درخواست مشاوره رایگان: 02166932473

خانه » مبل شویی در افسریه

مبل شویی در افسریه

مبل شویی در افسریه

مبل شویی در افسریه یکی از شعبات مبل شویی جاوید می باشد. که در این شرکت شستشوی مبلمان در منزل و شستشوی خوشخواب در منزل را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهیم. ما در این مبل شویی تمام خدمات خود را تحت حمایت بیمه انجام می دهیم. این یعنی شما عزیزان برای شستشوی مبلمان و فرش های خود هیج استرس و ناراحتی نداشته باشند.

شستشوی مبلمان در منطقه افسریه

مبل شویی جاوید در منطقه افسریه اولین مبل شویی نیست که می خواهد خدمات مبل شویی در منزل زا انجام. چرا که تعداد بی شماری مبل شویی در تهران وجود دارند. که به خدمات مبل شویی و فرش شویی مشغول هیتند. که گاها تعدادزیادی از این مبل شویی ها حتی جزو اتحادیه مبل شویی ها نمی باشند.

این حرف یعنی اینکه: تعدادی از افراد چون راه کار کردن با دستگاه های مبل شویی را یاد گرفته اند. در ایامی که کار مبل شویی اوج می گیرد. و تعداد متقاضیان این کار زیاد می شود. به تهران می آیند و با استفاده از تبلیغات های بنری و پوستری در سراسر تهران شروع به فعالیت مبل شویی می کنند.

از این رو شما عزیزان و ساکنان منطقه افسریه نباید به هر مبل شویی اعتماد کرد. و یا آنها را به خانه خود راه داد. را که کسی که با یک خط ایرانسل و یا همراه که معلوم هم نیست. که به نام خودش هم باشد به خانه های شما می آید و ساعت ها برای انجام خدمات مبل شویی در خانه شما عزیزان می ماند. بس بنابراین اینگونه افراد به راحتی می تواند چیزی را برداشته و بعد از آن گوشی خود را خاموش نمایند. و شما عزیزان هم دستتان به جایی بند نیست. بس نبابراین در انتخاب خود دقت نمایید.

مبل شویی در افسریه
شستشوی مبلمان در منطقه افسریه

قیمت شستشوی مبلمان در افسریه

قیمت گذاری مبلمان در سراسر تهران هر ساله توسط تیمی که به نام اتحادیه مبل شویی ها در تهران فعالیت دارند، تایین می شود. البته این تعرفه ای که از طرف اتحادیه برای مبل شویی ها ارائه می شود. صرفا برای مبل شویی هایی است که در سطح تهران به صورت مجاز کار می کنند. و جزو مبل شویی های مجاز تهران به حساب می آیند.

اما تعداد بی شماری از مبل شویی ها هم از این تعرفه ها تبعیت نمی کنند. و هر ساله برای خود نرخی را تایین و با آن تعرفه در تهران خدمات شستشوی فرش در منزل و شستشوی مبلمان را ارائه می دهند. اما مبل شویی جاوید برای شفاف سازی قیمت های ارائه شده خود از لیست زیر برای تمام مناطق تهران استفاده می کند.

  • قیمت شستشوی هر ست مبلمان نه نفره در منزل مشتری با ضمانت ۹۰۰۰۰۰ تومان می باشد
  • هزینه شستشوی هر ست مبلمان هفت نفره ساده در منطقه افسریه با ضمانت نامه کتبی ۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد
  • قیمت شستشوی هر عدد صندلی نهار خوری و یا صنذلی اداری و هرنوع صندلی دیگری که در خانه دارید ۴۵۰۰۰ تومان می باشد
  • هزینه شستشوی هر متر مربع فرش های اعلا،ابریشم، گل ابریشم،دست بافت و ماسینی در افسریه ۳۰۰۰۰ تومان می باشد
  • قیمت شستشوی صندلی تما ماسین های ایراانی و خارجی در افسریه ۶۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی هر عدد تشک دو نفره ۴۵۰۰۰۰ تومان و هر عدد تشک یک نفره در افسریه ۳۵۰۰۰۰ تومان می باشد.
مبل شویی در افسریه
Washing sofas in office

محدوده های تحت پوشش مبل شویی در افسریه

ما در افسریه اولین شعبه ای نیست که برای انجام خدمات مبل شویی تاسیس کرده ایم. و در هر منطقه ای سعی و تلاش هود را نموده ایم تا شعبه ای را در نزدیک شما عزیزان تاسیس کنیم. تا شما بزرگواران به راحتی بتوانید به راحتی به ما و خدمات مبل شویی ما در منطقه دسترسی داشته باشید.

نزدیک ترین مبل شویی به منطقه افسریه مبل شویی در تهرانسر می باشد که در سمت غرب تهران تاسیس شده بود. و تا امروز ما برای انجام خدمات شما عزیزان از این منطقه برای شما نیرو می فرستادیم. تا خدمات شستشوی مبلمان و فرش شویی شما عزیزان را انجام بدهند.

اما از این تاریخ ما در منطقه شما و در نزدیکی سرای ایرانی شعبه ای را تاسیس کردهایم. تا در کمترین زمان ممکن بتوانیم خدمات شما عزیزان را با جان و دل انجام دهیم.انجام کار با کیفیت همیشه ضمینه ساز پیشرفت و ترقی یک شرکت و یا یک مجموعه می باشد. ما برای این حرفمان سال ها تلاش کرده ایم. و از بزرگترین و بهترین استادکارانی که در کار مبل شویی مهارت دارند، بهره گرفته ایم. تا با خیالی راحت و آسوده خدمات خود را به ما بیپارید. و هنگام شستشوی مبل های گران قیمت خودتان هیچ ناراحتی نداشته باشید.

مبل شویی در افسریه
مبل شویی در افسریه با دستگاه

خشکشویی در افسریه

خشکشویی در افسریه صرفا برای راحتی و آسایش مشترها تاسیس شده است. شما عزیزان در هر ساعاتی از شبانه روز با مبل شویی در افسریه تماس بگیرید. سرویس کاران و متخصصان ما در کمتر از ده دقیقه  در منزل شما عزیزان آماده خواهند بود. سرویس کاران مبل شویی اکثرا دو نفر می باشند. و نفری که متخصص کار است کار با دریل راانجام می دهد. دریل در سر آن یک فره پلاستیکی تهویه شده است.

که با رخشی که دارد تمام کثیفی ها و آلودگی ها را به سطح مبلمان می آورد. و مبل را کاملا تمیز و مرتب می کند. اما حکم اصلی این کار سرویس کاری است که کار مکش کردن و یا جارو کشی مبلمان را انجام می دهد، را دارد. اگر این سرویس با سرعت بالاتر، تمیز و مرتب به کشیدن تمام کف ها و کثیفی ها ادامه دهد و بپردازد.

بی شک مبلمانی در حد نو تحویل مشتری خواهند داد. را که اگر این سرویس کار سهل انگاری در کار انجام دهد. مقداری از کثیفی های که توسط دریل به سطح مبلمان آورده شده است. باقی می ماند و خود در آنجا تبدیل به کثیفی و آلودگی بدتری می شود. بس بنابراین وکیوم کردم مبلمان رکن اصلی کار است. و با دقت فراوانی و هم چنین با حساسیت انجام گیرد.

مبل شویی در افسریه
خشکشویی مبلمان در منزل

شستشوی تشک خوشخواب در افسریه

ما در افسریه تعداد پذیرش های زیادی داشتیم. و از این رو تصمیم به تاسیس در منطقه افسریه گرفتیم. تعداد زیادی از مشتری ها اصلا نمی دانستند که خوش خواب ها هم با این دستگاه های مبل شویی شستشو و تمیز می شود. اما باید گفت که شستشوی خوشخواب ها هم یکی از خدمات مبل شویی در غرب ما بود. که امروزه این خدمات را هم در منطقه افسریه برای تمام عزیزان انجام می دهیم.

ما در کل سه نوع خوش خواب در منزل مشتری دیده ایم و داریم.یکی از این خوش خواب ها بسیار بزرگ و به آن خوش خواب دونفره می گویند.دیگری خوش خواب های یک نفره است که تعداد آنها نیز بیشتر به چشم می خورد. و آخری هم خوش خواب های کودک می باشد. بسیاری ازعزیزان هنگام مطالعه، خواب، استراحت بر روی خوش خواب ها نا خودآگاه خراب کاری هایی می کنند. مانند ریختن جای، ریختن آب، ریختن قهوه و یا حتی ریختن خون روی خوش خواب ها که منجر به کثیفی آنها می شود.

اما ریختن همه اینا و حتی ریختن ادرار روی خوش خواب برای مبل شویی هابسیار طبیعی می باشد. و سرویس کاران مبل شویی ما در کمترین زمان ممکن همه این کثیفی ها را با ضمانت نامه تمیز می کنند.

مبل شویی در افسریه
شستشوی تشک خوشخواب در افسریه

فرش شویی و موکت شویی در افسریه

همه مشتری ها وقتی که عزیزان ما پشت تلفن اعلام می کنند. که موکت ها و فرش هایتان را هم می توانید با این دستگاه ها شستشو بدهید. همه این مشتری ها ذهنشان به سوی شستشو فرش در پارکینگ و با شلنگ آب می افتند. جواب همه عزیزان این است. که نه آقا ما آپارتمان نشین هستیم و نمی تونانیم و اجازه این کار را نداریم که فرش ها در خانه بشوییم.

اما فرش شویی و موکت شویی در منزل هم با استفاده از این دستگاه های مبل شویی انجام می شود. و تمامی فرش های خانه شما عزیزان همان جا که پهن می باشد. توسط سرویس کاران و متخصصان ما در منزل برای شما انجام می شود. و جالب اینجاست که فرش و موکتی که با این دستگاه ها شستشو می شود. در کمتر از دو ساعت خشک و قابل استفاده می شود.

و اصلا نیازی به جابه جایی و یا بردن به پشت بام خانه ها  نیست. که این همه به خودتان زحمت بدهید که آنها را به پشت بام ببرید تا در برابر نور آفتاب خشک شوند. را که تمامی آب و کثیفی های مبلمان توسط دستگاه وکیوم می شود و فرش ها تا حد زیادی خشک می شوند.

مبل شویی در افسریه
فرش شویی و موکت شویی در افسریه
۵/۵ - (۹ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش آنلاین
مشخصات فردی

تماس بگیرید